• 28 Ιουνίου, 2026

Τιμητική διάκριση στον Δήμο Ρήγα Φεραίου και στον Δήμαρχο κ. Δ. Νασίκα από την Ελληνική Αστυνομία

Τιμητική διάκριση στον Δήμο Ρήγα Φεραίου και στον Δήμαρχο κ. Δ. Νασίκα από την Ελληνική Αστυνομία

 

Αναδημοσιεύουμε από κοινοποίηση στο διαδίκτυο για την βράβευση του Δημάρχου Ρήγα Φεραίου κ. Δημήτρη Νασίκα σχετικά με την βράβευση τόσο του ίδιου όσο και του Δήμου από την Ελληνική Αστυνομία που πραγματοποιήθηκε επ’ ευκαιρία της φιλοξενίας εκπροσώπων της ΕΑ όπως αναλυτικά αναφέρονται παρακάτω:
Ιδιαίτερη τιμή και χαρά αποτέλεσε για εμάς η επίσκεψη και φιλοξενία στον Δήμο Ρήγα Φεραίου
του Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας Θεσσαλίας, Ταξίαρχου Γεωργίου Ντιζέ
του Υποστρατήγου ε.α. Ιωάννου Τόλια
του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μαγνησίας, Αστυνομικού Διευθυντή Αθανάσιου Κουλούρη,
του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λάρισας, Αστυνομικού Διευθυντή Λοΐζου Παντικίδη,
του Διοικητή Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Μαγνησίας, Αστυνομικού Διευθυντή Ελευθέριου Αναδιώτη
του Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Ρήγα Φεραίου, Αστυνόμου Α΄ Στέφανου Καρκάλη, καθώς και πολλών ακόμη αξιωματικών και στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας.
Συγκινητική στιγμή για εμένα η τιμητική διάκριση από την Ελληνική Αστυνομία, με την απονομή τιμητικής πλακέτας για τη διαχρονική και άριστη συνεργασία του Δήμου Ρήγα Φεραίου με την Ελληνική Αστυνομία. Η αναγνώριση αυτή αποτελεί ξεχωριστή τιμή, την οποία αποδέχομαι με βαθιά ευγνωμοσύνη, καθώς αντανακλά τη συλλογική προσπάθεια του Δήμου και όλων όσοι εργαζόμαστε καθημερινά για την ασφάλεια και την ευημερία των πολιτών μας.
Ευχαριστώ θερμά τον Γενικό Επιθεωρητή και όλα τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας για την τιμή, την εμπιστοσύνη και την άριστη συνεργασία που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια. Συνεχίζουμε με κοινό στόχο έναν ασφαλέστερο και καλύτερο Δήμο για όλους.

Λιγότερα