- 25 Ιουνίου, 2026
Μήνυμα Δημάρχου Ρήγα Φεραίου κ. Δ. Νασίκα μετά τα αποτελέσματα των πανελληνίων
Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α !!!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους τους μαθητές που πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η επιτυχία σας αποτελεί δικαίωση των κόπων, της επιμονής και της αφοσίωσής σας.
Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς που στάθηκαν διαρκώς στο πλευρό σας.
Στις μαθήτριες και στους μαθητές που αυτή τη φορά δεν πέτυχαν τον στόχο τους, θέλω να υπενθυμίσω ότι η ζωή προσφέρει πολλές ευκαιρίες και διαφορετικές διαδρομές προς την επιτυχία. Οι Πανελλαδικές είναι μια σημαντική δοκιμασία, αλλά δεν καθορίζουν το μέλλον ούτε τα όνειρά σας.
Με πίστη στις δυνατότητές σας και επιμονή, κάθε στόχος μπορεί να κατακτηθεί.
Εύχομαι από καρδιάς σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη νέα πορεία που ανοίγεται μπροστά σας. Το μέλλον ανήκει σε εκείνους που συνεχίζουν να προσπαθούν και να ονειρεύονται.



