• 25 Ιουνίου, 2026

Δήλωση Ζέττας Μακρή για την μονάδα του LNG στον Παγασητικό

Δήλωση Ζέττας Μακρή για την μονάδα του LNG στον Παγασητικό

 

Από την Βουλευτή Μαγνησίας Ζέττα Μακρή λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη δήλωση:
Τον Δεκέμβριο του 2025 είχα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη για το καίριο αυτό ζήτημα και εξουσιοδοτήθηκα να μεταφέρω την θέση του πως στην κυβερνητική πολιτική δεν είχε ενταχθεί η δημιουργία μονάδας  LNG στον Βόλο. Ακολούθησαν οι διαβεβαιώσεις του Υπουργού Ενέργειας κ. Παπασταύρου σε πρόσφατη  συνάντησή μας στην Ουάσιγκτον, γεγονός που, επίσης, δημοσιοποίησα.
Η απόρριψη της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων είναι το τέλος μιας μακράς διαδρομής που προκάλεσε ανησυχία και αγωνία στους πολίτες. Η Κυβέρνηση είχε ξεκαθαρίσει πως μια τέτοια επένδυση δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς κοινωνική συναίνεση και η καθολική αντίδρασή των πολιτών αλλά και της πλειοψηφίας των θεσμικών παραγόντων οδήγησαν στην απόρριψη της Μελέτης, όπως επίσημα ανακοίνωσε ο Υφυπουργός Ενέργειας κ. Τσάφος. Δεν είμαστε κατά των επενδύσεων. Θέλουμε επενδύσεις με παρόν και μέλλον και με ασφάλεια δικαίου για τους επενδυτές, αλλά  θέλουμε και ασφάλεια για τους πολίτες και το περιβάλλον.