ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ

Archive

Φ. Σερέτης σε Ζ. Μακρή: «Νέα ασθενοφόρα στα Κέντρα Υγείας  Μαγνησίας»

Συνάντηση είχε η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή, με τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας κ. Φ.

Τιμήθηκαν οι ιδρυτές του Συλλόγου Εργαζομένων Κέντρων Υγείας Νομού Μαγνησίας

Την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου ο Σύλλογος Εργαζομένων Κέντρων Υγείας Νομού Μαγνησίας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιττα στο κέντρο Μπρούσκο στον Βόλο.

Ζ. Μακρή: «Προσλήψεις πληρωμάτων ασθενοφόρων ή οδηγών σε Αργαλαστή και Ζαγορά»

Σε νέα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προχώρησε η 5η ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας για την ενίσχυση  με δύο άτομα ΔΕ