Φ. Σερέτης σε Ζ. Μακρή: «Νέα ασθενοφόρα στα Κέντρα Υγείας Μαγνησίας»
Συνάντηση είχε η βουλευτής Μαγνησίας Ζέττα Μ. Μακρή, με τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας κ. Φ.
Back to Top
You cannot copy content of this page