• 27 Ιουνίου, 2026

Πανελλαδικές εξετάσεις: Οι πρώτοι των πρώτων μιλούν στον «Λαό»

Πανελλαδικές εξετάσεις: Οι πρώτοι των πρώτων μιλούν στον «Λαό»

 

Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με τους μαθητές που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία στις πανελλαδικές εξετάσεις όσον αφορά στα σχολεία του Αλμυρού, του Βελεστίνου και της Νέας Αγχιάλου. Τους ρωτήσαμε πώς προετοιμάστηκαν για να γράψουν, εάν περίμεναν την υψηλά βαθμολογία τους και σε ποια σχολή επιθυμούν να περάσουν για να σπουδάσουν.

Στα καλά της ημέρας να μαθαίνουμε για φίλους και πελάτες της εφημερίδας τις επιτυχίες των παιδιών τους! Μεταξύ αυτών ο πρώην αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Τέας, αφού ο γιος του Δημήτρης Δαυίδ κατά 99,9% πιάνει τον στόχο του για την σχολή Ευελπίδων μετά τα αποτελέσματα των εξετάσεων με 15.060 μόρια (μαθητής του Πειραματικού Λύκειου Ν. Ιωνίας).

 

Μιχαλακόπουλος Φίλιππος (ΓΕΛ Αλμυρού)
Είχα στοχοθέτηση, προγραμματισμό, πειθαρχεία και προσήλωση στον στόχο. Γνώριζα ότι είχα γράψει καλά στις εξετάσεις, οπότε περίμενα την υψηλή βαθμολογία. Διάβαζα μεθοδικά και φέτος που ήμουν στην τελευταία τάξη, θυσίασα την αγάπη μου για το μπάσκετ καθώς λόγω των αυξημένων απαιτήσεων και του έντονου προγράμματος, άφησα στην άκρη αυτή την ασχολία προκειμένου να αφοσιωθώ εξ ολοκλήρου στη μελέτη. Ευτυχώς με την βαθμολογία που έπιασα, έχω ένα ευρύ φάσμα επιλογών για τις σχολές και τις επόμενες ημέρες θα σκεφτώ ποιες θα βάλω ως πρώτες επιλογές.

 

 

Λέλου Κερασία  (ΓΕΛ Αλμυρού)
Ανέκαθεν διάβαζα απ’ όσο θυμάμαι τον εαυτό μου αλλά φέτος ξεπέρασα κάθε όριο! Θυσίασα την μεγάλη μου αγάπη που είναι χορός αλλά άξιζε τον κόπο και η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων επιβράβευσε την μεγάλη προσπάθειά μου. Είχα άγχος για τις εξετάσεις αλλά πήγα να γράψω πολύ καλά προετοιμασμένη.

 

Μπατζιάκας Χρήστος  (ΓΕΛ Βελεστίνου)
 Από πάντα αφιέρωμα αρκετό χρόνο στο διάβασμα αλλά είχα πρόγραμμα και ως εκ τούτου δεν στερούσα χρόνο από τον εαυτό μου για τις λοιπές δραστηριότητες και τις εξόδους μου. Την τελευταία τριετία εντατικοποιήθηκε το διάβασμα και με την προετοιμασία που είχα κάνει, ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να πέτυχω τον στόχο μου. Ίσως δεν περίμενα τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά ήξερα πώς είχα γράψει. Θέλω να περάσω στην Ιατρική Θεσσαλονίκης. Τώρα έχω μπροστά μου κάποιους μήνες για ξεκούραση, να αποφορτιστώ και όταν βγουν οι βάσεις, μπορώ να σχεδιάσω τις σπουδές μου.

 

 

Μπαρτζιάλης Αντώνιος (ΓΕΛ Βελεστίνου)
Διάβαζα κάθε χρόνο, από μικρός όταν ήμουν στο Δημοτικό και ποτέ δεν το σταμάτησα γιατί δεν έβλεπα το διάβασμα σαν αγγαρεία, αλλά ήταν κάτι που μου άρεσε. Για τις πανελλαδικές εξετάσεις ήμουν αρκετά καλά προετοιμασμένος, περίμενα υψηλή βαθμολογία, ωστόσο έπιασα καλύτερους βαθμούς. Οπότε τα αποτελέσματα ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα! Με βοήθησαν πάρα πολύ οι καθηγητές μου και σε αυτούς οφείλω πάρα πολλά. Δεν έχω κατασταλάξει ακόμη για το πώς θα διαμορφώσω το μηχανογραφικό, όμως το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στην Θεσσαλονίκη, μια σχολή που έχει να κάνει με προγραμματισμό, δίκτυα, ρομποτική, είναι στις πρώτες μου επιλογές.

 

Κυριάκος Πασχάλης  (ΕΠΑΛ Αλμυρού)
Το διάβασμά μου για τις εξετάσεις ήταν όλα τα τελευταία χρόνια, αλλά σίγουρα φέτος έγινε πιο εντατικό. Δεν διάβαζα πολλές ώρες, αλλά με πρόγραμμα και μεθοδικότητα, οπότε μπορώ να πω ότι η προετοιμασία μου κύλησε ομαλά, με ηρεμία και είχα ελεύθερο χρόνο παράλληλα για άλλες δραστηριότητες. Ακόμη δεν έχω αποφασίσει ποια σχολή θα βάλω πρώτη, ωστόσο προσανατολίζομαι στον κλάδο της πληροφορικής.

 

 

Κοντοπούλου Ελεάννα (ΕΠΑΛ Αλμυρού)
Ξεκίνησα από πέρυσι να προετοιμάζομαι πιο εντατικά στα μαθήματα ειδικότητας τα οποία είχαν δυσκολία αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο εφόσον πήγα στις εξετάσεις καλά προετοιμασμένη, γι’ αυτό έγραψα 20 και 19,8. Εννοείται ότι αν θες να περάσεις, πρέπει να θυσιάσεις κάποια πράγματα, προσωπικά διάβαζα με μέτρο και μου έμενε χρόνος για τις εξόδους μου. Στην Έκθεση περίμενα καλύτερη βαθμολογία, αλλά με τα μόρια που συγκεντρώνω πιάνω την Βιοιατρική που ήταν μία από τις πρώτες μου επιλογές.

 

 

Μαμούρα Αντωνία (Ευξεινούπολη)
Για το διάβασμα σίγουρα υπήρξαν θυσίες, όπως για παράδειγμα λιγότερη συναναστροφή με φίλους αλλά είχα μεγάλη στήριξη από την οικογένεια και τους καθηγητές μου. Είχα άγχος για τις εξετάσεις αλλά η διαδικασία μού ήταν οικεία αφού έδινα φέτος για δεύτερη χρονιά. Πέρυσι πέρασα στο Τμήμα Βιοχημείας-Βιοτεχνολογίας στη Λάρισα, παρακολούθησα για κάποιο χρονικό διάστημα την σχολή αλλά ήθελα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό μου. Έτσι, αποφάσισα να συμμετάσχω ξανά στις πανελλαδικές εξετάσεις και το αποτέλεσμα δικαιώνει αυτή την απόφαση καθώς πιάνω την σχολή που επιθυμώ και είναι η Φαρμακευτική στην Θεσσαλονίκη.

 

Τετριμίδα Χριστίνα (Ευξεινούπολη)
Στο διάβασμά μου υπήρχε πρόγραμμα, ειδικά από την Β’ Λυκείου και μετά έγινε πιο εντατικό, με καλοκαιρινά μαθήματα και διαγωνίσματα κάθε Σαββατοκύριακο. Θυσίασα τις βόλτες και περιόρισα τις εξόδους ώστε να προετοιμαστώ κατάλληλα για τις εξετάσεις. Και όλα πήγαν καλά με τους σωστούς καθηγητές. Ήξερα πόσο είχα γράψει, οπότε ήμουν προετοιμασμένη για την υψηλή βαθμολογία μου. Στοχεύω στις σχολές της Φαρμακευτικής και της Οδοντιατρικής.

 

Γουβάλας Παναγιώτης (ΠΕΠΑΛ Βελεστίνου)
Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα καλύτερο βαθμό στην Έκθεση, ωστόσο με την βαθμολογία που συγκέντρωσα, θα περάσω στην σχολή που θέλω. Προέρχομαι από μία στρατιωτική οικογένεια, οπότε η πρώτη μου επιλογή θα είναι να δηλώσω τη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας Τεχνολογικής Υποστήριξης. Όσον αφορά στο διάβασμα, ήταν μεθοδικό, πήρα ιδιαίτερη βοήθεια από τους καθηγητές μου στο σχολείο, προετοιμάστηκα πολύ καλά για τις εξετάσεις, είχα άγχος αλλά όσο περνούσαν τα μαθήματα, ελαττώθηκε και δεν με κατέβαλε.

 

Γκρέκος Μιχάλης (ΠΕΠΑΛ Βελεστίνου) Σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για κάθε μαθητή, στο αποτέλεσμα που πέτυχα στις Πανελλαδικές συντέλεσε σημαντικά η καθοδήγηση που έλαβα από το Πρότυπο ΕΠΑΛ Βελεστίνου. Ο διευθυντής και οι καθηγητές μου στάθηκαν δίπλα μου με ενδιαφέρον και καθοδήγηση σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειάς μου. Τους ευχαριστώ θερμά, με την ευχή η δημόσια εκπαίδευση να συνεχίσει να προσφέρει καθοδήγηση και να στηρίζει τα όνειρα των παιδιών. (σ.σ. επισημαίνουμε ότι ο Μιχάλης είναι από τη Νέα Αγχίαλο, ωστόσο αποφάσισε τα τελευταία χρόνια να φοιτήσει στο Πρότυπο ΕΠΑΛ στο Βελεστίνο)

 

Τριανταφύλλου Νίκος (Λύκειο Νέας Αγχιάλου)
Τη χρονιά των πανελλαδικών προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου περιορίζοντας την ενασχόληση μου με τον αθλητισμό και την επαφή με το κινητό μου. Στόχος μου ήταν να γράψω όσο καλύτερα μπορούσα. Δεν ακολούθησα κάποιο αυστηρό πρόγραμμα διαβάσματος, απλώς έδινα ιδιαίτερη προσοχή στη συνέπεια, στο ουσιαστικό διάβασμα, αλλά και στο να αφιερώνω καθημερινά αρκετό χρόνο στην προετοιμασία μου. Προσπαθούσα να διατηρώ την ψυχραιμία μου σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, όμως πολλές φορές αυτό δεν ήταν εύκολο, καθώς υπήρχαν στιγμές έντονου άγχους και πίεσης. Παρ’ όλα αυτά, είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, καθώς μου δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσω την εισαγωγή μου σε κάποια Ιατρική σχολή, που αποτελεί και τον επόμενο στόχο μου.